Most miért?

  Nem, nem tudom miért nincs köze a bejegyzéscímek 90%-a és a bejegyzés tartalma között. Sose voltam jó címadó.
  Fáradt vagyok, de nem panaszkodom. Nyárhoz illő a hőmérséklet. Akit zavar, igyon meg egy jól behűtött sört. Tegnap voltam Dombrádon faházban bulizni. Innen is köszönöm a meghívást és a jó estét.

Megmondom őszintén, igazából most sem tudom, miért kezdtem el írni ezt a bejegyzést, mert nem tudom, mit is fogok ide pötyögni az elkövetkező pár percben. Lehet én már ilyen fiatalon szenilis lettem? Legalább lesz egy újabb dolog, ami ellen tudok védekezni a ,,De én Rocksztár vagyok." kijelentéssel. Most pusziltam be egy chili és lájmos léjzt. Nem is rossz amúgy, de el kell ismerni, hogy elég kemény.
Úgy telt el a nyár első hónapja, hogy észre se vettem. Nekem nem is igazán volt szünet még eddig, ha azt nézzük, és nem tudom, miért. Biztos keveset bulizok. Meg kevés az Endorama koncert.
A Hit Gyülekezetével is kicsit ki van már a pélóm. Alapjáraton utálom azt, ha valaki fölényesen közelít. Azt meg főleg, ha vallás miatt. Azt olvasod ki a szeméből, hogy:,, Na én már nem fogok a pokolban égni, de te még éghetsz, ha nem mentelek meg te nyomorult." És pont egy olyan vallásnak a követője mondja ezt, aminek tudtommal az alázatosság is az alapjaiba tartozik. Leáll nekem magyarázni olyan dolgokról, amiket igazából ha olvasott is, max felszínesen (szegény nő hogy besült, mikor kijavítottam egy-két dologban), de méginkább csak hallott róluk. Így áll le engem kioktatni, és áttéríteni egy olyan valláshoz, ami igazából semmin nem fog változtatni, csak növeli a gyülekezet bevételét (mert milyen rosszul mehet olyan helyen, ahol tizedet szednek, és Gera Zoltán is tag... ). Idegtépő nagyon. De hiába jön oda seggarrogáns kedvességgel megtéríteni, neki ez a dolga, most hogyan mondjam a szemébe, hogy ,,Legyen szíves takarodni innen gyorsan!", mert ennyire bunkó amúgy sem vagyok, de nagyjából ennyi a véleményem az egészről, ennek ellenére nem tudom így elküldeni. Szóval ez egy utálatos dolog, amit csinálnak. Azért miért nem áll a Hit Gyülekezete kéregetni az utcán, hogy a kórházban egy 6 éves gyereknek új szív kéne? Ennyi. De az arroganciát is tartsák meg maguknak.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések