Corey 7. - Zsaruk

Nem néztem a kilométer órára. Nem tudtam, milyen gyorsan megyek. Nem érdekelt semmi, csak Craig. Az úton haladva velem szemben egy BMW jött.
~Ismerős autó.~ Gondoltam magamban, s még rosszabb érzésem támadt, mint azelőtt volt. Nem törődtem vele, azt hittem, csak a Craig ügy bosszant ennyire. Leparkoltam a lakótelep előtt, s futottam fel a lépcsőn.
~Remélem még életben vagy. Tarts ki, Craig!~ Elértem a lakás ajtaját, s kopogtatás nélkül lenyomtam a kilincset, s kishíján beestem az ajtón. A látvány rosszabb volt, mint amire számítottam. Az asztalok felrúgva, a bútorok széthajigálva. Gyorsan beszaladtam a hálókba, Craiget keresve. A támadóban volt annyi gerinc, hogy a gitárokhoz nem nyúlt egy újjal sem. Ez azért valamilyen szinten jól esett. Átvágtattam a második hálóba. Craig csupa véresen és sebesen feküdt a földön.
  - Craig! Craig, kelj fel, hívom a mentőket. - Résnyire kinyitotta a szemét, s felém fordította a fejét, szépen lassan. Zihálva szedte a levegőt.
  - J...Johny... volt... - ennyit tudott kinyögni.
~Johny? A BMW!! Lisa is bajban van. Tényleg átvert...~ 
  - Sajnálom Craig, rögtön jönnek a mentők. - azonnal tárcsáztam is őket, s jelentettem nekik mindent.


Nem kellett sokat várnom, hamar kiértek. A zsarukkal együtt. Egy széles vállú rendőr jött oda hozzám, texasi kalapban, tipikus rendőrbajusszal.
  - Jó napot, uram! Ön minden bizonnyal Corey Montenegro.
  - Igen, én vagyok. - azzal belöktem egy cigarettát a számba, s elkezdtem füstölni.
  - A nevem Dio őrmester. Feltehetnék egy pár kérdést? - türelmetlen voltam.
  - Ha felteszi a felesleges kérdéseit, csak a saját idejét húzza. Dragonbridge-ben bajban van egy lány. A betörő John Owen, Craig legalábbis ezt állítja. - erre az őrmester felfigyelt
  - Maga úgy beszél, mintha nem most verték volna darabokra a legjobb barátját. Mindig ilyen nyugodt?
  - Nem vagyok nyugodt. Csak nem szokásom idegesnek tűnni. - jegyeztem meg, s egyre türelmetlenebbül szívtam a cigimet - De figyeljen rám. Segítsen elkapni John-t, kérem.
  - Ön szerint van arra esély, hogy tényleg John tört be a házába? - kérdezte érdeklődve.
  - Ő az egyetlen ember, aki be mer törni a házamba. Szóval, segít nekem, vagy nem? - Dio őrmester habozott egy darabig.
  - Meglátom, mit tehetek. - megköszöntem a saját stílusomban, s elindultam a motoromhoz. Irány Dragonbridge!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések