Igények a továbbiakban

Szóval, most újra egy semmitmondó bejegyzés, igazából kérdezni szeretnék valamit. Szóval, eddig már elég sok dologról volt szó a blogon. Voltak a semmitmondó novellák, van most ugye a folyamatban lévő sztori Corey-ről (megjegyezném, kész a hatodik is, de csak holnap töltöm fel szerintem :P), voltak a nagy bölcseletek, és a helyzetjelentések. Nomeg a felháborodások.
  Nem azért, mintha bármennyire is befolyásolna azt, hogy mit fogok feltölteni ezek után, attól függetlenül a véleményetekre vagyok kíváncsi. Nem csak azért írok, hogy titeket szórakoztassalak, sőt, javarészt inkább azért, hogy saját magamat. Amikor kiakadok az alacsony nézettség miatt, az meg a szimpla már régen kialakult szerethiányból fakad. Nameg abból, hogy a legtöbb megtekintés olyan bejegyzéseken van, amiken nem lenne szabad, mert semmiről nem szól. Tényleg. No, de ne térjünk el a tárgytól. Szerintetek mik sikerültek eddig legjobban?

ÉS ajándék kép, hogy ÉN kiről mintáztam a Corey novella eddigi 2 főszereplőjét (legalábbis én rájuk gondoltam kinézetben).

Kockáknak ugyebár Corey

Nomeg nőszemélyünk is legyen.













De ezt csak érdekességképp. :) Szóval, várom a kommenteket. 

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések