Helyzetjelentés

Sziasztok!
Régen volt már olyan bejegyzés, mikor szimplán elmeséltem, hogy mi történt velem abban az időszakban, úgyhogy most beiktatok egy ilyet is.
Szomorú zenéket hallgatva, vagy éppen gitározva és énekelve ülök perpillanat a gép előtt, a monitort bámulva, mint egy szerencsétlen. Nem túl régen lett vége a Fists of Gold II boxgálának, bár már csak az ismétlést láttam, mert tegnap nem tudtam megnézni. Picit csalódott vagyok az egyik meccs végeredményével, de jó bunyókat láttam, szóval nem panaszkodom.
Elég sokat dolgozom mostanában, itthon rengeteg a munka, holnap is korán kelés, hogy idejében elkezdjem, meg be is fejezzem. Igazából fáradt is vagyok miatta.
Egy ideje újra elkezdtem aktívan az edzést, lassan visszarázódok erőnlétileg úgy, ahogy azt szeretném. Egyre hajlékonyabb is vagyok. Be kéne szereznem lassan egy kesztyűt, és visszamenni az ipariba edzésekre. Eléggé hiányzik.
Le vagyok törve, tudjátok, hogy miért. Kicsit furán érzem magam, és még mindig nem találom a helyem, ennek ellenére még mindig úgy látom, hogy jól döntöttem. Ezért nem is írtam most rendesen, mert attól féltem, tele lesz a nyálas nyavajgásommal az egész blog, aztán  inkább a Corey-s cuccokat írtam, meg semmi mást szinte. Tudom, azt ígértem, hogy múlt hétre befejezem az egészet, de nem jött össze. Nem volt kedvem. és akkor fogom megírni, amikor kedvem lesz.
Pénteken és szombaton jó estém volt. Bementünk Kisvárdába éjszakára, aztán kulturáltan - de tényleg - söröztünk egy jót a régen látott haverokkal. Úgyhogy most több ilyen is tervben van. Olyan jól esett, tényleg szabadnap éreztem magam minimális szinten.
Halad az Endorama, bővül a repertoár, Sz.S.R.B-nél szintén.

Remélem tetszik az új értelmetlen post. Holnapra tervezem, hogy a régi bejegyzéseket átmásolom ide, aztán had olvassa az is, aki nem látta még őket.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések