Attól függ...

  Minden nézőpont kérdése. Én itt vagyok és látom, milyen a saját blogomnak a szerkesztése. Én látom, hogyan készülnek az én bejegyzéseim, én gondolkodok azon, hogy miről is írjak pontosan, ha éppen az unaloműzésképpen ülök itt. Míg Ti már csak a kész bejegyzéseket látjátok, egy teljesen más környezetben, mint ahogyan én a szerkesztői oldalt.
  Ugyan így van az emberek életével is. Lehet, hogy egy-két dologról azt gondoljuk, amit az ismerőseink csinálnak, hogy hülyeség, és hogy nem normális dolog, de ahogyan Ti nem láttok bele az én blogom szerkesztésébe, úgy nem látunk bele senkinek az előéletébe és az érzelmeibe. Persze ha betekintést nyer ezekbe, akár nekünk, akár nyíltan, akkor azt mondom, lehet véleményt nyilvánítani a cselekedetről. Nem ítélkezni: véleményt nyilvánítani. Érezzük a kettő között a különbséget!
  Soha nem tudhatod, más miken megy keresztül, mi őrli a lelkét, mit titkol az emberiség elől. Tiszteld meg azzal a másik önérzetét, hogy megismered, meghallgatod, mielőtt egyáltalán mondasz róla valamit.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések