Hatodik nap - Írj 30 érdekes tény magadról!

Csöccsentés! 
A mai feladat számomra igen bonyolult. Nem csak azért, mert harminc tényt kell felsorolni, hanem mert ezeknek a tényeknek érdekeseknek kellene lenniük. Még a tényekkel nem is lenne akkora probléma; viszont nem vagyok egy érdekes ember, így az állítások sem igazán lesznek azon. De azért próbálkozom.

  1. Van olyan barátom, aki a megismerkedésünktől kezdve egy évig nem tudta, hogy mi az igazi nevem. 

  2. Kilenc évesen a naplómat egyszerűsített hieroglifákkal vezettem, gyakran balról jobbra, vagy egymás alá írva a jeleket. 

  3. Általános iskolában nem felvételiztem, hatosztályos gimnáziumba mentem 2009-ben. 

  4. 2000-2013 között minden évben legalább egyszer volt egy komolyabb sérülésem (törés, zúzódás)

  5. Emetofóbiás vagyok, ami annyit jelent, hogy betegesen rettegek a hányástól. 

  6. Életemben először 19 évesen mostam ki mosógéppel a saját ruháimat. 

  7. A lábméretem közel meghatározhatatlan. 37-42 között vannak cipőim, és mindegyik jó. 

  8. A jelenlegi legszorosabb baráti kapcsolatom kialakulásához egy kőkemény fél órás beszélgetés kellett. 

  9. Eddigi életem során egyszer kaptam egy szál élő rózsát. 

 10. Eddigi életem során egyszer írtak nekem dalt. 

 11. Utálok sírni, engem bosszant, és nem könnyebbülök meg tőle. 

 12. Ennek ellenére az elmúlt három hónapban ugyan annyit sírtam, mint azelőtt hét év alatt (2 alkalom)

 13. Két pólóm van, amit nem csak otthon hordok, hanem felveszem a városba is, és nem fekete;az egyik szürke, a másik fehér. 

 14. Mióta rövid a hajam, nem hordom a kalapomat, pedig nagyon szeretem. 

 15. Utálom a túró rudit, mert nagyon szeretem, de nagyon kevés. 

 16. Kedvenc bazári édességem a törökméz. 

 17. Jelenlegi kedvenc sorozatom a Sons of Anarchy. 

 18. Életem első párkapcsolata 358 napig tartott. 

 19. Négy év növesztés után, 2014. november 20-án, 14:00-kor váltam meg az akkor már a seggemet verdeső loboncomtól. 

 20. Életem egyik legnagyobb fordulópontja egy fizika órán következett be. 

 21. 2013-2014-ben pszichológushoz jártam. 

 22. Éjszakánként van, hogy nem alszok, hanem kiviszem a laptopomat az erkélyre, jól felöltözök, csinálok egy pár teát, és szentimentális zenéket hallgatva bámulom a lámpát magam előtt, vagy írok valamit. 

 23. Utálok aludni. 

 24. Ébren lenni is utálok, csak azt kevésbé. 

 25. Kezdek kifogyni a tényekből. 

 26. Minden embernek van valamilyen hobbija. Nekünk a bátyámmal az, hogy nyáron körülbelül 100 liter meggybort csinálunk, idén csináltuk a harmadikat. 

 27. Imádok bóklászni este az adventi vásáron. 

 28. Jelenleg a kedvenc helyem ezen a világon, ahol a legtöbb versem és szutykom született; ahol a legtöbbet barangoltam egyedül, az Kisvárdán a vár. 

 29. Annyi fóbiám van, hogyha félnék a fóbiáktól, már meghaltam volna. 

 30. Tizenhét éves voltam, mikor befejeztem az első (és eddig egyetlen) regényemet. 


Mondtam, hogy nem lesznek túl érdekes tények, remélem azért, hogy nem bánta meg senki azt, hogy ide kattintott ismét. 
Nem mellesleg szeretném megköszönni az eddigi figyelmeteket, jó látni, hogy a kihívást ilyen sokan követitek, még akkor is, ha ez a kíváncsiság nem kifejezetten miattam támadt bennetek. 
És egy kis közlemény is az elkövetkező napokhoz: 
  Vannak olyan napok, ahol a hozzájuk tartozó feladatok megosztása értelmetlen. Ezért lehet, hogy azokat vagy instant skippelem, és a következő napi témát dolgozom ki, vagy pedig azokon a napokon valamilyen szokásos depresszív szívszexuáló Luis szutyokkal fogok bejelentkezni. Majd még elválik, csak azért szóltam, hogy ne legyen senkinek sem meglepő, ha egy nap kimarad, vagy nem arról van szó a bejegyzésben, amit megköveteltek. 

További szép napot mindenkinek! 

Ser Launcelot

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések