Helyzet

Na, elég régen jelentkeztem én is, de mivel most van időm, adok egy rövid jelentést magamról.
Tegnap voltam születésnapi partin... A héten nem igazán történt más, nem tudtam menni dolgozni sem, csupán faterral mentünk áruért. Nem vészes. Tesó ma utazott el egy hétre.
  :( Egy egész hétre. Elment Rockmaratonra, amire én már két éve szeretnék kijutni, de még mindig nem sikerült (verjem bele...). Aztán ismerősök java is elment. Hiányérzetem van, menni szerettem volna én is nagyon. Kárpótlásnak azonban tudtam venni egy új gitárt.
Jövőhéten menni kéne dolgozni... Úgyse nagyon tudok mit csinálni. Csak utálom a Jobdiákos munkára jelentkezős rendszert. Meg amúgy se tudom, hogy melyik nap menjek még. A gépnek kéne egy jobb vinyó, mert elég siralmas így a helyzet a jelenlegi 80 gigával.
  Megint kiakasztottam a Devil May Cry 3-at. A 4-et meg az 5-öt nem volt türelmem letölteni megint. De már a négyet is kiakasztottam elégszer, úgyhogy inkább csak az ötödikre lettem volna kíváncsi. Mindegy is, most megint leszedem egy hétre a Skyrimet a patch-ekkel együtt, aztán kockulok azon. Meg gitározok szerintem.

Na szóval nincsen semmi, itt várok arra, hogy vagy itthon riasszanak munkára, vagy tudjak felmenni pénzt keresni, esetleg próbálni vagy inni várdába. Hiányoznak Bangáék.
A megígért novellát meg nem tudom, mikor lesz kedvem feltölteni...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések