Egy kis kritika

Ezt egy weboldalon tettem közzé hozzászólásként. Nem írom le, hogy melyiken, de szerintem jogos volt.
,,Nem kell itt szidni senkit szerintem. Tele van a csepp országunk is olyan "hűdenagy magyarokkal", akik osztják az észt fészbúkon meg az ilyen posztok alatt, részegen magyaráznak, és Kárpátia koncerten üvöltik, hogy,, Vesszen Trianon!". Ezzel aztán haladt az ország sokat előre! Kedvencem még a nagy nacionalista csoport elszánt "lájkolói", akik szidnak mindent és mindenkit, aki nem magyar, és mást sem látok a képek alatti kommentekben, csak azt, hogy fizikailag felnőtt emberek írni nem tudva bombáznának mindenkit szarrá, és követelik a rendszer pusztulását. Mindezt a számítógép előtt ülve. Nem elég, hogy nem emeli meg a seggét, és magyaráz, de ráadásul bele sem gondol abba, hogy milyen jó idők voltak akkor is, mikor diktátorok uralták úgy az országot, ahogyan akarták, úgy verve szarrá azt, ha neki nagyobb haszna volt belőle, ahogyan csak kell. 
Ugyan úgy lehet vak az, aki nacionalista, az is, aki az Anonymushoz tartozik, mint az, aki a tv-t bámulja. Nem tudják, mire megy ki ez az egész, csupán divatból, vagy ismerősi kör miatt választott magának egy irányt, amit követnie kell. És kész! Hogy hülyeség, az nem gond!

Engem speciel zavar sok dolog ebben a világban. És nem csak az anyagiak. Zavar az, hogy MAGYARORSZÁGON olyan dolgok miatt verjük és öljük, valamint szidjuk egymást, mint pl: Messi vs. Neymar; Apple vs Samsung; Barcelona vs. Real Madrid. Van bármilyen kötődésünk ehhez? SEMMI! Széthúz minket két külföldi focicsapat! Vagy egyszerűen egy rohadt telefonmárka! Zavar az is, hogy le se szarja egyik ember a másikat sok esetben. Neki nem érdeke segíteni, hát miért segítsen? Zavar az is, hogy mindenki csak a saját javát akarja. Kész, ennyi! Nincs is szinte Magyarország, mert mindenki külön világban él. Vannak az almások, a samsungosok, a barcások, a reálosok, és kész! Nincsen Nemzet sem! Nem a zsidók tehetnek erről. Erről mi magunk tehetünk!
Hogy mit teszek azért, hogy ez változzon? Igyekszek segíteni az embereknek akkor is, ha nekem abból nem jár semmi, vagy éppen nekem kellene segítség. Igyekszek akkor is kedves lenni másokhoz, ha ez éppen rohadtul fáj, és igyekszek lelkitámasz lenni akkor is, ha éppen csak szemetesvödörnek vagyok jó. Igyekszem békíteni az embereket, igyekszek szorosabbá varázsolni közösségeket, igyekszek jóban lenni mindenkivel. Ez rohadt nehéz. Tényleg. De már többen mondták, hogy örülnek, hogy ezt csináltam, különben sose lett volna ez meg az, stb... Nekem ennyi elég ahhoz, hogy folytassam. És ha már az én rövidke életemet fel tudom áldozni azért, hogy a környezetemnek jó legyen... Hát ki vagyok én, hogy ezt megvonjam tőlük?"

Megjegyzések

  1. Szeretnék érdemben hozzászólni a dologhoz, ha lehetséges.
    Először is, felesleges azon vitatkozni, hogy ki a nagyobb magyar, Trianont siratni még inkább szégyenteljes szerintem. Ez a téma az ami a legjobban felhúz, mert ez is önzőség és hatalomvágy miatt van, hogy ha nagyobb az ország akkor majd az milyen jó lesz nekünk. A Románokat senki sem kérdezi meg, hogy ők akarnak e Magyarországhoz csatlakozni.
    Másik dolog: sajnos élettapasztalatomból tudom mondani, hogy a segítőkészség már nem általános dolog... szeretném én is ha ez változna, de ez nem ilyen egyszerű. Hidd el, ha elkezdene valaki előtted vergődni, hogy az ő eszméi igenis jók, te is ugyanúgy lehülyéznéd, vagy elhajtanád. Az meg, hogy most rivalizálnak két focicsapat miatt, vagy telefonmárkák miatt, az szinte természetes, te is ugyanúgy megteszed most ezt, azzal, hogy te ezt nem tartod fontosnak, ő pedig igen. Ezek még nem igazi érvek, de a gondolkodásmódod már alakul. Hajrá neked, sok sikert a bloghoz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet, hogy már én is belekötök sok apróságba, aláírom. Én is nézek focit (focizom is), és én szeretem az FC Barcelona-t, és én is nagyon örültem volna, ha megnyerik a BL-t például. Persze, kell, hogy az embereknek legyenek véleményeik, világnézeteik. Csak van egy vonal, amit ha átlépünk, már fanatisták vagyunk, nem rajongók. Abból meg semmi jó nem származik. Meg én szívesen meghallgatok mást, szeretek ismerkedni más emberek gondolataival. Csak sokan nem is saját világnézetet használnak, hanem kiválasztanak egyet, és nem tudják miért, de követik.
      Mindenesetre köszönöm a kommentet és a jókívánságot is!

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések