Hááát

Hétig van 38 fok az egész Alföldön, rá jön egy este, amikor alig tíz. Micsoda dolog ez? Utána megint lesz 40 fok, és olyan párás lesz a levegő, hogy megfulladni tőle. Mire meg már kezd elviselhetőbb lenni a dolog, újból szakad egy jót. Na mindegy, nem elégedetlenkedem.
  Az elmúlt 5 napban kétszer tettem már meg az utat várdába biciklivel oda-vissza. Ma próbán voltam. De még mindig levert vagyok a Rockmaraton kihagyása miatt. Holnap megyek fel a dombó'dalra kaszálni. Nem mintha sok kedvem lenne hozzá, de ahhoz sincs sok kedvem, hogy egész héten itt üljek egyedül, miközben tudom, mi folyik a Dunántúlon. Na mindegy, nem rinyálok. Úgy se érdekel senkit, akit meg mégis, azt csak azért, hogy belekössön, vagy pedig örül neki.
  Könyvet írni kéne tovább, csak nincsen kedvem. Gondoltam megnézek egy Trónok Harca részt, de aztán rájöttem, hogy nem is szeretem azt a sorozatot, úgyhogy inkább hagytam a fenébe. Nincs vele semmi bajom, meg tényleg jól meg van csinálva. És tényleg jó is. De nekem nem tetszik.
Kockulnék, ha tudnék min, de megint nincs kedvbem letöltögetni sok szart, utána meg hagyni porosodni valahol a fenébe. A PS2 emu-t akarom gyorsítani valahogy. De lehet leszedek valamit azért a héten, nem tudom. Már túl vagyok egy szar Skyrim verzión, úgyhogy a Dawnguard is kimarad az életemből egy darabig.
  Dolgozni se voltam még. Pénteken megyek bulizni várdába, jövő héten meg a zenekarral ha minden igaz megyünk Dombrádra tiszapartra sátrazni.
Na mindegy, nincs kedvem tovább írni. De azért megosztom.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések