Oh, she loves my sexual skills! - Azaz KRITIKA A BLOGOK 90%-RÓL

Puppanóarcú csoportlegények a bloggeren, hozzátok intézem a következő szavakat, sorokat, meg egyebeket. Ugyebár én beléptem két blogos facebook-os csoportba is, remélve, hogy találkozok hozzám hasonló, enyhén fejlövött egyénekkel, s egy sör mellett majd beszélgetünk az élet nagy dolgairól. Aminek örülök, hogy találkoztam is ám egy ilyen bloggal, akiknek íróival szeretnék majd pár közös bejegyzést, ha nem bánják.
  De ami szomorú, hogy görgetek le a csoportokban. De mit látok pontosan? Hogy 14-15-16 éves lányok egy Justin Bieberrel vagy valami hasonló nyálas szépfiúval photoshoppoltak össze egy igen divatos lapos 17-est, vagy éppen ezek külön külön vannak. Mindegy, ez talán magában még nem a gusztustalan hányinger kategória lenne, ha a sztori 90%-ban nem egy sablonos lovestory lenne. De az. A blog neve mindenképpen angol, s valamilyen csillagozott nevű facebook-os oldalról szedett mondat (pl: Never give up, és társai). És ez a felnövekvő írói generáció java. Mert vannak közülük, akik tényleg tudnak írni, de sok esetben csak betanult, nyálas sémák, kétségek, csendes, suttogós, szerelmi vallomások, Twilight-szerű csókjelenetek, ésatöbbi. Csak EZZEL lehet írni kezdeni/tanulni? Ez már nem művészet, mert elolvasom gyakorlatilag ugyan azt, csak más a rózsaszín háttér. Hol a művészi kreativitás, a fejlövés? A saját, idegennek tűnő szórendek, a bolondság, az őrület árnyéka? Marad egy letisztult... semmi. Igazából. Nincs átvitt értelem. Csak álmok homokos férfiakról, s ezek kiöntése lovestoryba.

Kérlek titeket, vegyétek komolyan, amiket leírtam, aztán változtassatok már valami igényesebb, meg változatosabb műfajra, ha lehet.

Megjegyzések

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nem tudom, ki vagy, nem is érdekel, gondolom, téged sem érdekelne a helyemben. Viszont nagyon szimpatikus az írásmódod, így bátorkodom ide belinkelni a blogom, és azt kérni, hogy olvass bele. Érdekelne a véleményed, hogy mit gondolsz róla, lenne-e jövője...

    Ne haragudj, ha ezt rossz helyre írtam, nyugodtan töröld is. Köszi, hogy végigolvastad!

    http://orokkemas.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a linket, meglesem, meg felveszem szerény személyeddel a kapcsolatot valahogy. :)

      Törlés
  3. Szia! Bár én 13 vagyok, és szintén benne vagyok a facebook-os csoportban, amiben te (így találtam rá a blogra), már csak néha nézem az értesítéseket, mert idegesít, hogy a sok velem egykorú (vagy idősebb) lány folyton Justin Bieber-ről, meg a Vandireksön-Nincsdireksönről ír. Felnézek, és mást sem látok, csak azt. És ismét egyet kell értenem, mert mindegyik ugyanarra a sablonra épül. Kettőt olvastam el, csak kíváncsiságból, de mindegyik ugyanaz volt. Olyan irritáló.
    Teljesen egyetértek vele, és örülök annak, hogy végre, valaki rájött, és kifejtette a véleményét ezekről a "blogokról".

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szinte mindenről van véleményem, örülök, hogy tetszett.

      Törlés
  4. Amit leírtál az teljesen igaz.Mindegyik blog szinte a ván dájreksönről vagy a dzsüszint bibörről szól és mindegyiknek ugyanaz a sablon témája van.Bemerem linkelni a blogom, hogy olvasd el és véleményezd.
    http://lifeislikeaheadshot.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Teljesen egyetértek, engem is nagyon zavar. Már a legelején, mikor még egy-kettő blog íródott ebben a témában, akkor sejtettem, mekkora katasztrófa lesz ebből, és lám, minden második blog ugyanarról szól. Rokonlelkek vagyunk, én is iszonyodom ettől!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések