The Crush infó

Helló mindenki!
Nos, aki esetleg nem értesült volna a hírről, annak elmondanám itt is, hogy sikeresen megírtam teljes egészében a The Crush című regényt, amit feleslegesnek tartok ezen túl folyamatosan feltölteni ide, és még bizonyos alakítási folyamatokon amúgy is keresztülmegy.
Köszönöm szépen mindenkinek, aki segített, és támogatott, de még mindig nem értem el teljesen a célomat. Aki ismer régóta, tudja, hogy amellett, hogy rocksztár akarok lenni, ugyan ekkora vágyam, hogy elismert író legyek, és nem csak egy regénnyel. Talán most értem a legnehezebb részéhez a dolognak; szeretném kiadni. Aktívan próbálom felvenni a kapcsolatot a kiadókkal, amik megtetszenek, és elküldöm nekik a blogom linkjét is, ugyanis egy kedves és segítőkész íróval felvéve a kapcsolatot megtudtam, hogy amennyiben látnak érdeklődést a Ser Launcelot név után, és egy olyan olvasógárdát, amelyik hajlandó lenne fizetni is egy kiadott művéért, akkor könnyebben egyeznek bele abba, hogy kiadják a könyvemet, és olcsóbban meg is úszhatom. Ha ez nem sikerülne, az a baj, hogy nem lenne pénzem kifizetni a kiadatás költségeit, úgyhogy nagyon örülnék, ha mindenki megtámogatna azzal, hogy segítene terjeszti a blogomat, az én nevemmel. Nem tudok adni cserébe semmit, hiába szeretnék. Kilenc éves korom óta szeretnék író lenni, azóta foglalkozom is vele.
Nem biztos, hogy így összejön, de minden lehetséges megoldást meg kell próbálnom. Ha másnak sikerült így hírnevet szereznie, hát sikerüljön nekem is. Másodpercekbe telik nektek, nekem meg lehet, hogy életem értelme lesz.
Ha valaki esetleg lenne olyan kedves, hogy ahol csak tudja, megosztja, ne ezt a bejegyzést, hanem magát a blogot ossza meg, egy rövid, ösztönző leírással, hogy mit lehet itt találni.
Tényleg, apró dolgot kérek, és lehet, hogy hatalmasat kapok cserébe, rajtatok is áll, szóval ha szeretnétek egy kiadott The Crush könyvet látni, akkor jelenleg ennyivel hozzájárulhattok, nagyon szépen kérek mindenkit, hogy tegye meg.

Kézcsók!
Ser Launcelot

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések