Még egy blogos bejegyzés

  Tekintettel arra, hogy a tegnapi dühroham nem volt túl hosszú, és amint bemásoltam a csoportokba, ismét találtam olyat, ami nekem túltesz a röhej kategórián. Igen, értem én, hogy be lehet szólni abba, hogy egy ideje nem írtam sem verset, sem novellát, sőt, egy rohadt normális mondatot sem, aminek következtében valószínűleg csökkent a nézettségem, és ezért keresek valamit, amibe beleköthetek.
  Igen, tényleg nem írtam egy ideje semmi említésre méltót, de az én véleményem és kialakult képem a blogokról hála Istennek NEM egyezik azzal a felfogással, hogy csak kritikát lehet írni egy blogon, fanfic-versenyt tartani, és csak egy sztorit futtatni. Aki azt állítja, hogy a blog kimerül ennyiben, az hazudik. Vagy hülye, mert tekintve, hányszor szidtam már le az emberiséget itt, úgy gondolom, ezek az oldalak másra is jók a sablonos szutykok ömlesztésén kívül.
  Egyébként meg tényleg zavar az, amiket leírok, nyilván ezért írom le, legalábbis ez hangzik elég logikusnak. De mielőtt tovább szaporítanám a szót hülyeségekkel, szeretnék a témára térni, mely lehet, hogy sok embernek újdonság lesz, és talán el sem fogja hinni, hogy mit olvas. Hogy mi ez? Egyszerű.

Blog trailer

Igen. Pontosan. Most mindenkinek átsuhantak az agyán a youtube-on nézett filmelőzetesek, némelyik szar, némelyik jó, de a film szar, némelyik meg jó, és még a film is jó. Igen. Jó helyen jártok, ha erre gondoltatok, mert erről van szó.
Hogyan is néz ki egy blog trailer? Komám, ez úgy alakul, hogy van egy blog, aminek sajátos története szerint egy tizennégy éves lány új iskolába megy, ahol szerelmes lesz a leghelyesebb pasiba, már az első nap, és természetesen a srácnak is ő kell, esetenként a fickó lehet valami misztikus lény gusztustalan formája, mint mondjuk vámpír, vérfarkas, zombi, Harry Styles, jó esetben szabolcsi vegyespálinka, és a többi. Mivel nincs elérhető közelségben még a blogos csoportokban sem annyi tizenkét éves kislány, amennyi a napi tízezres megtekintést generálná, ezért főhős "írónőnk" rájön, hogy neki le van töltve harminc évadnyi napló, amit vámpírok írtak, két tvájlájt rész legalább, meg az eddig megjelent összes 1D klipp, meg valami film, amiben egyenruhás amerikai tinédzserek mászkálnak az iskolafolyosón, meg néha alszanak az órákon is. Itt kezdődik a baj! Ugye, ha már a szabolcsi vegyes-pálinka, mint üdítő kivétel felmerült, annak természetes összetevője minden szar, amit az udvaron találtak, barátomat idézve ,,labda, kerítés, szomszéd kisgyerek". De itt azért a végeredmény elfogadható.
  Mert természetesen a mai tinitrendnek megfelelően ezeket a dolgokat jól össze kell vágni Windows Movie Maker-rel, a lehető legjobb áttűnési effektekkel, és figyelemfelkeltő szövegekkel tarkítva. Ugye így szép lányok, helyes pasik lesznek a trailerben, mert kollegina egyrészt képtelen bárkinek a jellemét vagy külsejét meghatározni (Ugye? Gifek a bejegyzésben, stb...), ezért inkább a mai divatembereket berakja, akikre úgyis csorgatja az összes kiscsaj a nyálát.
  És mit ígér egy ilyen trailer? Semmit! Minden, amit látunk benne, mint mondtam, videoklipp, másodpercek filmekből, aminek semmi köze nincs a blog történetéhez; ezért kellenek a szövegek bele. IGAZÁN ötletes!
Youtube-ra felmegy, és reklám keményen. Reklám. Egy blognak. Nem egy olyan blognak, aminek lenne bármi értelme, és nem is értelmes módon, csak... csak divatosan, de reklám.
   Természetesen a többi kollegina a nyálát csorgatva gratulál a hatalmas informatikai tudáshoz, ami kimerült nagyjából a kattingatásban, két sor begépelésében, egy exportálásban, és egy youtube-ra való feltöltésben.
Nem állítom, hogy nincs jó blogtrailer, de én még nem láttam. Nem, rosszul írtam.
Nem állítom, hogy nincs olyan blogtrailer, ami nem szar, de én még nem láttam.

Maradjunk a vegyesnél, azt mondom.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések