Hiányzol

Újra szemben állunk,
Csak Te és én, mi ketten.
Kezemet nem fogod,
De a szívem nem engedted.

Én nem leszek boldog
És Te nem vagy bánatos,
Csak sírva nézhetem,
Ahogyan Te mosolyogsz.

Mondanom kellene
Neked rengeteg dolgot,
Amikkel elkéstem.
S egyszer Te is el fogsz. 

De csak sírva nézlek
S ha tudnád, hogy szeretlek
Sírnál Te is velem
Amíg el nem vérzek.

Csak egy voltál - hiszed.
Csak egy beteg lázálmom.
Talán igazad van,
De oly sokáig tartott 

Tovább kéne mennem,
Vagy végre elfogadnom; 
Nem lehetek a hősöd,
És Te sem az asszonyom 

Éltem legszebb perceit
Te adtad meg nekem.
Azért a kevésért
 Elvetted mindenem. 

Úgy hiszem, megérte;
Akkor oly boldog voltam
Vágynék én még többre,
De a képem elrohadt. 

Egyedül vagyok, mert
Kezemet már nem fogod.
Sírva nézhetem csak,
Ahogyan Te mosolyogsz.

Hiányzol

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések